събота, 17 ноември 2012 г.

Catherine Arley 689


      Привет, момичета!
  Как сте?
   Липсвах ли ви? Защото вие на мен- мноооооооого. През последните близо две седмици не съм поствала, защото бях приятно заета- със съпруга ми бяхме във Франция на гости при нашите родители. Изкарахме си страхотно и никак не ни се прибираше, но както се казва- всичко хубаво си има край. Имам много снимки, впечатления и козметика, с които ще ви запозная съвсем, съвсем скоро.
   Днес искам да ви представя лака за нокти, на когото заложих за пътуването си- Catherine Arley- 689. Нека започна с това, че Catherine Arley е любимата ми марка лакове- цената (2 лева), издръжливостта, блясъкът и покритието са безупречни.  Не на последно място, искам да спомена, че са хипоалергенни.





   Цветът е много хубав- нещо между червено и ягодово, с изключителен блясък. Изглежда много изискано на къси никти и бяла кожа. Идеалният зимен лак. Много покривен е и стои добре дори само с един слой. Аз заложих на два, за да е по-наситен. При мен издържа 6 дни без да се обели или надраска, при цялото носене на куфари и излизания.


   Препоръчвам го с две ръце:)
Имате ли си любим цвят на Catherine Arley?

2 коментара:

  1. Добре каза, наистина е Идеалният зимен лак! Взех го тези дни за подаръче за приятелка, подготвила съм й пратка за Молдова с неща, които нямат там.
    А относно Catherine Arley, те са ми абсолютните фаворити. Доста лакове съм изпробвала и като съотношение качество/цена - идеални са! :)

    ОтговорИзтриване
  2. Заповядай да попълниш мини-въпросника за БГ бюти блогове под 100 последователя :) : http://sunday-fairytale.blogspot.com/2012/12/tag-blog-your-heart-out.html

    По темата- любим ми е номер 666 (холограм в розово) :)

    ОтговорИзтриване