петък, 2 ноември 2012 г.

Месец октомври в снимки!

Привет, момичета!

 Днес искам да ви покажа, как аз видях месец октомври. Благодарна съм, че беше много слънчев, топъл и сух. На моменти дори, човек можеше да се обърка, че все още е лято. Колко бързо мина само...

 
Кафе и фреш за старт на деня
  
Гледка от терасата
 
Разходка в парка с кучето
 
Рики
  
Любимо място за разходка

Донът с течен шоколад
 
Вход свободен
  
Слънцето се прокрадва през дърветата
 
Опитване на нова кухня

Шоколадово фондю



Панчаревското езеро

Солени мъфинчета и горещ шоколад


11 коментара:

  1. Страхотен поглед и прекрасни снимки!:)

    ОтговорИзтриване
  2. Много ми харесва и на мен поста! Аз от супер многовреме се каня да направя подобен, но нещо все не се получава. Много ми харесват снимките ти :)

    ОтговорИзтриване
  3. Благодаря ти! Хайде, сега е твой ред :)

    ОтговорИзтриване
  4. Чудесна приказка :))И има всичко! Природа, култура, вкусотии* :)) и чувство :)) , браво!

    ОтговорИзтриване
  5. Страхотен пост!! Поздравления! С кеф разгледах снимките :))

    ОтговорИзтриване
  6. Наистина страхотен пост! Невероятна красота,напомня ми за лятото :)

    ОтговорИзтриване
  7. Интересен пост и страхотни снимки, поздравления :)

    ОтговорИзтриване