събота, 13 октомври 2012 г.

     Здравейте! Искате ли да се запознаем?!


     Предполагам, лесно  сте разгадали, че  името ми е Габриела и съм на 24 години. Приятно ми е да се запознаем!  :) Аз съм една болярка (поздрав за всички от Велико Търново), която вече пета година живее в София. Това лято беше изпълнено с много емоции за мен - завърших висшето си образование и се омъжъх за любовта на живота си.  :)  И след толкова много ангажименти и вълнения, покрай държавния изпит и подготовката за големия ден, сега се оказах с доста свободно време. И тъй като обожавам да чета блогове, а и от много време си мечтаех да имам свой собствен – е, направих го! :)
     Този блог ще бъде мястото, където да споделям всичко, което ми харесва, провокира и вдъхновява - красота, мода, пътувания, книги, готварство... като цяло моят живот.
     Вашите мнения и въпроси са важни за мен и с радост бих отговорила на всичко, което ме попитате.
      Здравейте! Казвам се Габриела. Искате ли да се запознаем?!


2 коментара:

  1. Здравей!
    Приятно ми е да се запознаем!
    Казвам се Деница и току що попаднах на блога ти :-)

    Приятно писане, а аз ще те следя :-))
    Поздрави, Ди

    shiderova.blogspot.co.uk

    P.S. Пет хиляди пъти се наложи да пиша дума за проверка,докато я налучкам, моля те, премахни я.

    ОтговорИзтриване
  2. Здравей, Дени! И на мен ми е приятно. Аз също следя твоя прекрасен блог :) P.S. Ще я премахна;)

    ОтговорИзтриване